Home Noticias

Aclariment procediment entrega llibres Xarxa Llibres juliol 2018

ES RECORDA A TOT L'ALUMNAT PARTICIPANT AL BANC DE LLIBRES PER AL CURS 18/19 QUE NO HAGI FET LLIURAMENT DEL LOT COMPLET DE LLIBRES DEL CURS 17/18 QUE HO HAURÀ DE FER EL DIA 4 DE JULIOL EN HORARI DE 10h A 12h.

EL LLOC DE LLIURAMENT SERÀ A L'AULA CORRESPONENT A CADA GRUP PER A L'ENTREGA DE NOTES DE L'AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA.

ÉS IMPRESCINDIBLE PORTAR EL DOCUMENT: "DOCUMENT DE LLIURAMENT DE LLIBRES I MATERIAL CURRICULAR" EMPLENAT, IMPRÈS I SIGNAT. EL MODEL CONSTA DE DOS EXEMPLARS, UN PER A L'ADMINISTRACIÓ I UN ALTRE PER EDUCACIÓ. S'HAN D'EMPLENAR, SIGNAR I IMPRIMIR ELS DOS. EL MODEL ESTÀ DISPONIBLE A LA WEB CONSELLERIA EDUCACIÓ, INVESTIGACIÓ, CULTURA I ESPORT, A L'ENLLAÇ:

Última actualización el Miércoles, 25 de Julio de 2018 09:14

EL CIRC DEL JOANOT: ACTUACIÓ FINAL

Aquest any, el Circ del Joanot ha estat subvencionat per l'Ajuntament de València, València Ciutat Educadora , que ha considerat interessant el nostre Projecte.   També,  el Projecte del Circ ha estat inclòs dintre del PAM (Pla d'Actuació per a la Millora del Centre) i ha estat format per quatre Tallers:

- Taller d'Acrobàcies, Màgia, Carioques i Malabars, coordinat per la professora Marivi de Antonio , coordinadora també del Projecte.
- Taller d'Expressió Corporal, coordinat per la professora Ana de Scals, encarregat de treballar amb les pallasses i les presentadores.
- Taller d'Escenografia, coordinat per la professora Antígona Torregrosa que treballa la construcció de l'Escenari i el muntatge en general.
- Taller d'Audiovisuals, coordinat per la professora Ana Roig, aquesta que escriu aquest post i que treballa l'audio i video, així com els blocs i la web.

El Projecte del circ té com a finalitat la coordinació i relació amb les escoles de Primària de la zona i la realització d'activitats integradores i motivadores.  En aquest curs hem fet actuacions a les escoles  CEIP SARA FERNANDEZ i CEIP PROFESSOR RAMIRO JOVER i com a final de curs, demà dia 19 de Juny, farem una actuació al nostre Institut, IES JOANOT MARTORELL DE VALÈNCIA.  Així mateix , el nostre agraïment a l'Equip Directiu del Centre al Valorar el nostre Projecte. Continuarem, això esperem.

Si voleu saber més coses del Circ del Joanot , podeu entrar al bloc :

Última actualización el Lunes, 18 de Junio de 2018 19:07

Exàmens avaluació extraordinària 2n batxillerat

Aquest es l'horari dels exàmens extaordinaris del alumnes de segon de batxillerat. Seran els dies 18 i 19 de juny. Baix de la taula podeu trobar un enllaç per a descarregar un fitxer pdf amb la informació.

Exàmens d’alumnes de 2n BATX. amb ASSIGNATURES PENDENTS de 1r BATX.

DILLUNS 18

MATEMÀTIQUES II

MATEMÀTIQUES CCSS II

AULA 214

icon EXAMENS 2n BAT JUNY 2018 (156.51 kB)

Última actualización el Viernes, 15 de Junio de 2018 09:12

Exposición de Trabajos de Investigación

La próxima semana, el lunes y el  martes, se va a proceder a la exposición de los trabajos de investigación que han estado realizando, voluntariamente, algunos alumnos de Bachillerato. Será una exposición abierta al público. Os esperamos.

III EDICIÓN “PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN” DEL IES JOANOT MARTORELL DE VALENCIA 21 Y 22 DE MAYO

LUNES 21 DE MAYO

CLAUSURA DEL ACTO

LA EXPOSICIÓN DE LOS TRABAJOS SERÁ EN EL SALÓN DE ACTOS. ENTRADA LIBRE

Última actualización el Viernes, 18 de Mayo de 2018 13:56

Visita de los alumnos del centro al President de la Generalitat

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantenido un encuentro con un grupo de estudiantes del Instituto de Educación Secundaria Joanot Martorell de València, que han visitado el Palau de la Generalitat dentro de las iniciativas llevadas a cabo con motivo de la Semana de la Administración abierta.

Puig ha recibido a los estudiantes en su despacho y, posteriormente, junto con el conseller de Transparencia, Responsabilidad Social, Participación y Cooperación, Manuel Alcaraz, ha respondido a las preguntas que le han formulado sobre, entre otras cuestiones, educación, empleo, financiación y violencia de género.

Enlaces:

Nota de prensa: http://www.president.gva.es/inicio/area_de_prensa/not_detalle_area_prensa?id=748421

Twiter: