Home Noticias

Nou compte de twitter de l'institut

Inaugurem compte oficial de twitter de l'Institut. Podeu seguir-nos a https://twitter.com/iesjoanotvlc.

Guanyadora concurs de cartells premis rei Jaume I

Des de l'institut volem felicitar a la nostra ex-alumna Galina Krasteva Vasileva que ha guanyat el concurs del cartells dels premis rei Jaume I al qual es va pressentar el curs passat, sent alumna del centre.

Al següent enllaç podeu veure el llistat complet de premiats.

ACTIVIDADES DEL PAM 2018_19

Durante este curso y dentro del Plan de Actuación para la Mejora (PAM), se van a desarrollar en el centro una serie de actividades (los lunes de 15:30 h a 17:20 h). El PAM está conformado por el conjunto de actuaciones que se realizan en un centro para la mejora de la calidad educativa que incluye, entre otros aspectos, la consecución de la equidad en la educación y la mejora de las competencias del alumnado.

Finalidades del PAM

1. Incrementar el porcentaje de alumnado que alcanza los objetivos y las competencias clave correspondientes.
  2. Aumentar la tasa de titulación del alumnado en la educación secundaria obligatoria.
  3. Reducir el absentismo y el abandono escolar prematuro e incrementar la tasa de escolarización en la educación postobligatoria.
  4. Mejorar la competencia emocional y las habilidades de interacción social del alumnado para conseguir una mayor integración socioeducativa.
  5. Desarrollar acciones para prevenir y compensar las desigualdades en educación desde una perspectiva inclusiva.
  6. Garantizar que el alumnado alcance una competencia plurilingüe efectiva.
  7. Propiciar espacios formativos orientados al aprendizaje a lo largo de la vida de las personas adultas participantes para garantizar una formación básica, el diseño autónomo de itinerarios de vida personal, académica y profesional, la participación ciudadana, social y cultural y la atención a la población adulta en riesgo de exclusión social con el fin de promover su inserción social.

El alumnado se puede apuntar a las actividades del 24 al 28 de septiembre, en el Salón de Actos del instituto.

Las actividades a realizar son las siguientes (podéis ver los carteles de las actividades pulsando en los enlaces)

Última actualización el Domingo, 23 de Septiembre de 2018 13:56

Aclariment procediment entrega llibres Xarxa Llibres juliol 2018

ES RECORDA A TOT L'ALUMNAT PARTICIPANT AL BANC DE LLIBRES PER AL CURS 18/19 QUE NO HAGI FET LLIURAMENT DEL LOT COMPLET DE LLIBRES DEL CURS 17/18 QUE HO HAURÀ DE FER EL DIA 4 DE JULIOL EN HORARI DE 10h A 12h.

EL LLOC DE LLIURAMENT SERÀ A L'AULA CORRESPONENT A CADA GRUP PER A L'ENTREGA DE NOTES DE L'AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA.

ÉS IMPRESCINDIBLE PORTAR EL DOCUMENT: "DOCUMENT DE LLIURAMENT DE LLIBRES I MATERIAL CURRICULAR" EMPLENAT, IMPRÈS I SIGNAT. EL MODEL CONSTA DE DOS EXEMPLARS, UN PER A L'ADMINISTRACIÓ I UN ALTRE PER EDUCACIÓ. S'HAN D'EMPLENAR, SIGNAR I IMPRIMIR ELS DOS. EL MODEL ESTÀ DISPONIBLE A LA WEB CONSELLERIA EDUCACIÓ, INVESTIGACIÓ, CULTURA I ESPORT, A L'ENLLAÇ:

Última actualización el Miércoles, 25 de Julio de 2018 09:14

EL CIRC DEL JOANOT: ACTUACIÓ FINAL

Aquest any, el Circ del Joanot ha estat subvencionat per l'Ajuntament de València, València Ciutat Educadora , que ha considerat interessant el nostre Projecte.   També,  el Projecte del Circ ha estat inclòs dintre del PAM (Pla d'Actuació per a la Millora del Centre) i ha estat format per quatre Tallers:

- Taller d'Acrobàcies, Màgia, Carioques i Malabars, coordinat per la professora Marivi de Antonio , coordinadora també del Projecte.
- Taller d'Expressió Corporal, coordinat per la professora Ana de Scals, encarregat de treballar amb les pallasses i les presentadores.
- Taller d'Escenografia, coordinat per la professora Antígona Torregrosa que treballa la construcció de l'Escenari i el muntatge en general.
- Taller d'Audiovisuals, coordinat per la professora Ana Roig, aquesta que escriu aquest post i que treballa l'audio i video, així com els blocs i la web.

El Projecte del circ té com a finalitat la coordinació i relació amb les escoles de Primària de la zona i la realització d'activitats integradores i motivadores.  En aquest curs hem fet actuacions a les escoles  CEIP SARA FERNANDEZ i CEIP PROFESSOR RAMIRO JOVER i com a final de curs, demà dia 19 de Juny, farem una actuació al nostre Institut, IES JOANOT MARTORELL DE VALÈNCIA.  Així mateix , el nostre agraïment a l'Equip Directiu del Centre al Valorar el nostre Projecte. Continuarem, això esperem.

Si voleu saber més coses del Circ del Joanot , podeu entrar al bloc :

Última actualización el Lunes, 18 de Junio de 2018 19:07