IES Joanot Martorell

Escola de mares i pares curs 2018-19

E-mail Imprimir PDF

L'Ajuntament de València oferta el programa d'Escola de Mares i Pares, per tal de facilitar recursos i formació que puguen servir en l'educació dels seus fills. El curs s'iniciarà a gener de 2019, s'impartirà per personal expert (psicòlegs, pedagogs, etc.) de les àrees i / o temes a tractar. Es realitzarà a l'IES Joanot Matorell, els dilluns de 16 a 17.30 hores. Totes aquelles famílies interessades s'hauran de posar en contacte amb el departament d'Orientació i preguntar per Mercedes Santamaría o Isabel Pedraza, o per correu electrònic: ( Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla , Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla )
El termini per inscriure finalitza el 15 d'octubre de 2018. S'amplia fins al dilluns 22 d'octubre.
Tota la informació sobre el programa la trobareu en el següent enllaç i al document adjunt
:

icon Informació programa EMP 2019 valencià (94.38 kB)

Última actualización el Lunes, 15 de Octubre de 2018 12:05

ACCESO A LA WEB FAMILIA OPERATIVA

Hola a tod@s.

Desde hoy empieza a estar operativo el sistema Web Familia. Tenéis un enlace en la parte superior de la web siempre activo. En esa plataforma podréis ver las faltas de asistencia, las incidencias, .... así como comunicaros con el profesorado.

Si tenéis algún problema con el usuario o contraseña para acceder a la plataforma, pasad por la secretaría del centro.

Guanyadora concurs de cartells premis rei Jaume I

E-mail Imprimir PDF

Des de l'institut volem felicitar a la nostra ex-alumna Galina Krasteva Vasileva que ha guanyat el concurs del cartells dels premis rei Jaume I al qual es va pressentar el curs passat, sent alumna del centre.

Al següent enllaç podeu veure el llistat complet de premiats.

ACTIVIDADES DEL PAM 2018_19

E-mail Imprimir PDF

Durante este curso y dentro del Plan de Actuación para la Mejora (PAM), se van a desarrollar en el centro una serie de actividades (los lunes de 15:30 h a 17:20 h). El PAM está conformado por el conjunto de actuaciones que se realizan en un centro para la mejora de la calidad educativa que incluye, entre otros aspectos, la consecución de la equidad en la educación y la mejora de las competencias del alumnado.

Finalidades del PAM

1. Incrementar el porcentaje de alumnado que alcanza los objetivos y las competencias clave correspondientes.
  2. Aumentar la tasa de titulación del alumnado en la educación secundaria obligatoria.
  3. Reducir el absentismo y el abandono escolar prematuro e incrementar la tasa de escolarización en la educación postobligatoria.
  4. Mejorar la competencia emocional y las habilidades de interacción social del alumnado para conseguir una mayor integración socioeducativa.
  5. Desarrollar acciones para prevenir y compensar las desigualdades en educación desde una perspectiva inclusiva.
  6. Garantizar que el alumnado alcance una competencia plurilingüe efectiva.
  7. Propiciar espacios formativos orientados al aprendizaje a lo largo de la vida de las personas adultas participantes para garantizar una formación básica, el diseño autónomo de itinerarios de vida personal, académica y profesional, la participación ciudadana, social y cultural y la atención a la población adulta en riesgo de exclusión social con el fin de promover su inserción social.

El alumnado se puede apuntar a las actividades del 24 al 28 de septiembre, en el Salón de Actos del instituto.

Las actividades a realizar son las siguientes (podéis ver los carteles de las actividades pulsando en los enlaces)

Última actualización el Domingo, 23 de Septiembre de 2018 13:56

Aclariment procediment entrega llibres Xarxa Llibres juliol 2018

E-mail Imprimir PDF

ES RECORDA A TOT L'ALUMNAT PARTICIPANT AL BANC DE LLIBRES PER AL CURS 18/19 QUE NO HAGI FET LLIURAMENT DEL LOT COMPLET DE LLIBRES DEL CURS 17/18 QUE HO HAURÀ DE FER EL DIA 4 DE JULIOL EN HORARI DE 10h A 12h.

EL LLOC DE LLIURAMENT SERÀ A L'AULA CORRESPONENT A CADA GRUP PER A L'ENTREGA DE NOTES DE L'AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA.

ÉS IMPRESCINDIBLE PORTAR EL DOCUMENT: "DOCUMENT DE LLIURAMENT DE LLIBRES I MATERIAL CURRICULAR" EMPLENAT, IMPRÈS I SIGNAT. EL MODEL CONSTA DE DOS EXEMPLARS, UN PER A L'ADMINISTRACIÓ I UN ALTRE PER EDUCACIÓ. S'HAN D'EMPLENAR, SIGNAR I IMPRIMIR ELS DOS. EL MODEL ESTÀ DISPONIBLE A LA WEB CONSELLERIA EDUCACIÓ, INVESTIGACIÓ, CULTURA I ESPORT, A L'ENLLAÇ:

Última actualización el Miércoles, 25 de Julio de 2018 09:14

Llistats llibres per al curs 2018-19

E-mail Imprimir PDF

En els documents adjunts podeu veure els llistats dels llibres per al curs vinent.

icon Llibres Text 1-2 ESO curs 1819 (170.72 kB)

icon Llibres Text 3-4 ESO curs 1819 (191.23 kB) (Actualitzat a 28/6/2018)

icon Llibres Text Batxillerat curs 1819 (183.16 kB)

Última actualización el Miércoles, 25 de Julio de 2018 09:13